Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inproceedings{619444, author = {Mareš, Jan and Lukas, Josef and Ježek, Stanislav and Chalupníček, Adam}, address = {Brno}, booktitle = {Psychosociální klima školy III}, edition = {1.}, keywords = {school; school environment; web presentation; web pages; webauthoring}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {80-86633-45-4}, pages = {130-153}, publisher = {MSD Copy}, title = {Do jaké míry lze využít internetovou prezentaci školy jako zrcadlo sociálního klimatu školy?}, url = {http://klima.pedagogika.cz/skola/doc/05_7.pdf}, year = {2005} }
TY - JOUR ID - 619444 AU - Mareš, Jan - Lukas, Josef - Ježek, Stanislav - Chalupníček, Adam PY - 2005 TI - Do jaké míry lze využít internetovou prezentaci školy jako zrcadlo sociálního klimatu školy? PB - MSD Copy CY - Brno SN - 8086633454 KW - school KW - school environment KW - web presentation KW - web pages KW - webauthoring UR - http://klima.pedagogika.cz/skola/doc/05_7.pdf N2 - Článek se zabývá některými aspekty odrazu sociální reality školy v její internetové prezentaci (design stránek, jejich struktura, cíle prezentace). Výsledky naší studie ukazují, že internetovou prezentaci školy lze - přes některé výhrady uvedené v textu příspěvku - chápat jako jeden z indikátorů sociálního klimatu základní školy a že odráží některé trendy v sociálním prostředí školy, avšak současný stav internetových prezentací škol zatím v jejich většině neumožňuje tento potenciál plně prakticky využít. Přibližně 50% sledovaných škol (z náhodně vybraných 200 základních škol) žádnou prezentaci na internetu zveřejněnu nemá a dalších 10-25% škol se představuje prezentací, která má tak zásadní chyby v rozsahu i obsahu, že je pro účely podobné analýzy zcela nevhodná. ER -
MAREŠ, Jan, Josef LUKAS, Stanislav JEŽEK and Adam CHALUPNÍČEK. Do jaké míry lze využít internetovou prezentaci školy jako zrcadlo sociálního klimatu školy? (School website as an indicator of school climate.). Ježek, S. In \textit{Psychosociální klima školy III}. 1st ed. Brno: MSD Copy, 2005, p.~130-153, 23 pp. ISBN~80-86633-45-4.
|