Detailed Information on Publication Record
2006
Využití marketingových nástrojů v malých a středních firmách
SUCHÁNEK, Petr, Petra DVOŘÁKOVÁ and Jiří ŠPALEKBasic information
Original name
Využití marketingových nástrojů v malých a středních firmách
Name in Czech
Využití marketingových nástrojů v malých a středních firmách
Name (in English)
The using of marketing's instruments in SME
Authors
Edition
Praha, Trend marketing : měsíčník pro marketingový manage, 2006
Publisher
Economia
Other information
Language
Czech
Type of outcome
Popularizační texty a aktivity
Field of Study
50200 5.2 Economics and Business
Country of publisher
Czech Republic
Confidentiality degree
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organization unit
Faculty of Economics and Administration
Keywords in English
the mix of marketing; analyse; SME
Tags
Změněno: 21/5/2009 10:15, Ing. Naďa Voráčová
V originále
Předmětem práce je analýza marketingových nástrojů v malých a středních podnicích v ČR. Zkoumány nejsou pouze jednotlivé marketingové nástroje, ale také jejich vzájemné vazby včetně vazeb na velikost podniku. Cílem výzkumu tak je zjistit jaké marketingové nástroje tyto podniky v ČR využívají. Dílčím cílem je také odhalení příčin využívání příslušných nástrojů v příslušném rozsahu.
In English
The topic of the paper is an analyse of marketing instruments in SME in the Czech Republic. The aim of the research is to discover what marketing instruments are used by SME in the Czech Republic. The research wants to find out main reasons of usage of these instruments in relevant range too.
Links
GA402/05/0853, research and development project |
|