SUCHÁNEK, Petr, Petra DVOŘÁKOVÁ and Jiří ŠPALEK. Využití marketingových nástrojů v malých a středních firmách (The using of marketing's instruments in SME). Online. Praha: Economia, 2006. Trend marketing : měsíčník pro marketingový manage. [citováno 2024-04-24]
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Využití marketingových nástrojů v malých a středních firmách
Name in Czech Využití marketingových nástrojů v malých a středních firmách
Name (in English) The using of marketing's instruments in SME
Authors SUCHÁNEK, Petr, Petra DVOŘÁKOVÁ and Jiří ŠPALEK
Edition Praha, Trend marketing : měsíčník pro marketingový manage, 2006.
Publisher Economia
Other information
Original language Czech
Type of outcome Popularizing texts and activities
Field of Study 50200 5.2 Economics and Business
Country of publisher Czech Republic
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
Organization unit Faculty of Economics and Administration
Keywords in English the mix of marketing; analyse; SME
Tags analyse, SME, the mix of marketing
Changed by Changed by: Ing. Naďa Voráčová, učo 62883. Changed: 21/5/2009 10:15.
Abstract
Předmětem práce je analýza marketingových nástrojů v malých a středních podnicích v ČR. Zkoumány nejsou pouze jednotlivé marketingové nástroje, ale také jejich vzájemné vazby včetně vazeb na velikost podniku. Cílem výzkumu tak je zjistit jaké marketingové nástroje tyto podniky v ČR využívají. Dílčím cílem je také odhalení příčin využívání příslušných nástrojů v příslušném rozsahu.
Abstract (in English)
The topic of the paper is an analyse of marketing instruments in SME in the Czech Republic. The aim of the research is to discover what marketing instruments are used by SME in the Czech Republic. The research wants to find out main reasons of usage of these instruments in relevant range too.
Links
GA402/05/0853, research and development projectName: Činitelé podněcující a tlumící zakládání a rozvoj malých a středních podniků v České republice jako členské zemi Evropské unie
Investor: Czech Science Foundation, Factors that stimulate and absorb establishing and development of small and medium enterprises in the Czech republic as a member state of the European Communities
PrintDisplayed: 24/4/2024 03:06