ŠEĎOVÁ, Klára. Podoby pedagogické komunikace v české škole: intencionální a iluzivní dialog (Forms of Pedagogic Communication in the Czech School: Intentional and Illusionary Dialogue). Pedagogika. Praha: PedF UK, 2005, vol. 2005, No 4, p. 368 - 381, 13 pp. ISSN 0031-3815. |
Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@article{621884, author = {Šeďová, Klára}, article_location = {Praha}, article_number = {4}, keywords = {classroom communication; educational dialogue; intentional dialogue; illusionary dialogue}, language = {cze}, issn = {0031-3815}, journal = {Pedagogika}, title = {Podoby pedagogické komunikace v české škole: intencionální a iluzivní dialog}, volume = {2005}, year = {2005} }
TY - JOUR ID - 621884 AU - Šeďová, Klára PY - 2005 TI - Podoby pedagogické komunikace v české škole: intencionální a iluzivní dialog JF - Pedagogika VL - 2005 IS - 4 SP - 368 - 381 EP - 368 - 381 PB - PedF UK SN - 00313815 KW - classroom communication KW - educational dialogue KW - intentional dialogue KW - illusionary dialogue N2 - Článek prezentuje výsledky kvalitativního výzkumného šetření zaměřeného na podoby dialogické komunikace v české škole nižší sekundární úrovně. Vychází z předpokladu, že výukový dialog vykazuje zřetelné odlišnosti od běžného dialogu interpersonálního, přičemž si klade otázku, zda je možné identifikovat různé typy výukového dialogu. Na základě kvalitativní analýzy audionahrávek výzkové komunikace je v textu rozpracována typologická dichotomie intencionální versus iluzivní dialog. ER -
ŠEĎOVÁ, Klára. Podoby pedagogické komunikace v české škole: intencionální a iluzivní dialog (Forms of Pedagogic Communication in the Czech School: Intentional and Illusionary Dialogue). \textit{Pedagogika}. Praha: PedF UK, 2005, vol.~2005, No~4, p.~368 - 381, 13 pp. ISSN~0031-3815.
|