VLČKOVÁ, Kateřina. Genderové rozdíly v používání strategií učení cizímu jazyku. In JANÍKOVÁ, Věra. Autonomie v procesu učení a vyučování cizích jazyků. Sborník dílčích studií. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta. s. 75-81. ISBN 80-210-3919-1. 2005.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Genderové rozdíly v používání strategií učení cizímu jazyku.
Název anglicky Gender differencies in using foreing language learning strategies.
Autoři VLČKOVÁ, Kateřina (203 Česká republika, garant).
Vydání 1. vyd. Brno, Autonomie v procesu učení a vyučování cizích jazyků. Sborník dílčích studií. od s. 75-81, 7 s. 2005.
Nakladatel Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW publikace ke strategiím
Kód RIV RIV/00216224:14410/05:00013278
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 80-210-3919-1
Klíčová slova anglicky foreign language leraning strategies; gender differencies; upper secondary comprehensive schools in Czech Republic
Štítky foreign language leraning strategies, gender differencies
Změnil Změnila: doc. Mgr. et Mgr. Kateřina Vlčková, Ph.D., učo 23594. Změněno: 27. 5. 2008 17:48.
Anotace
Inventarizační výzkum strategií učení cizímu jazyku (CJ) potvrzuje genderové rozdíly v používání strategií učení CJ. Dívky používají strategie více než hoši a zároveň používají i některé strategie odlišné.
Anotace anglicky
The research into foreign language learning strategies (FLLS) through inventories con-firmed the gender differences in using FLLS at upper secondary comprehensive schools in the Czech Republic (EU). Girls use more FLLS than boys, and they use different strategies.
Návaznosti
GA406/05/2107, projekt VaVNázev: Autonomie v procesu učení a vyučování cizího jazyka
Investor: Grantová agentura ČR, Autonomie v procesu učení a vyučování cizího jazyka
VytisknoutZobrazeno: 28. 3. 2024 19:48