Detailed Information on Publication Record
2005
Používání strategií učení cizímu jazyku a jejich efektivita v gymnaziálním vzdělávání.
VLČKOVÁ, KateřinaBasic information
Original name
Používání strategií učení cizímu jazyku a jejich efektivita v gymnaziálním vzdělávání.
Name (in English)
Using foreing language learning strategies and their effectiveness in upper secondary comprehensive education.
Authors
VLČKOVÁ, Kateřina (203 Czech Republic, guarantor)
Edition
1. vyd. Brno, Autonomie v procesu učení a vyučování cizích jazyků. Sborník dílčích studií. p. 53-55, 5 pp. 2005
Publisher
Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta
Other information
Language
Czech
Type of outcome
Stať ve sborníku
Field of Study
50300 5.3 Education
Country of publisher
Czech Republic
Confidentiality degree
není předmětem státního či obchodního tajemství
References:
RIV identification code
RIV/00216224:14410/05:00013279
Organization unit
Faculty of Education
ISBN
80-210-3919-1
Keywords in English
foreign language leraning strategies; upper secondary comprehensive schools in Czech Republic
Změněno: 30/3/2010 13:47, doc. Mgr. et Mgr. Kateřina Vlčková, Ph.D.
V originále
Studie popisuje výsledkz výzkumu zaměřeného na používání strategií učení cizímu jazyku a jejich efektivitu u studentů brněnských gymnázií.
In English
The research into foreign language learning strategies (FLLS) and their effectiveness through inventories at upper secondary comprehensive schools in the Czech Republic (EU).
Links
GA406/05/2107, research and development project |
|