VLČKOVÁ, Kateřina. Používání strategií učení cizímu jazyku a jejich efektivita v gymnaziálním vzdělávání. (Using foreing language learning strategies and their effectiveness in upper secondary comprehensive education.). In JANÍKOVÁ, Věra. Autonomie v procesu učení a vyučování cizích jazyků. Sborník dílčích studií. 1st ed. Brno: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta, 2005, p. 53-55, 5 pp. ISBN 80-210-3919-1.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Používání strategií učení cizímu jazyku a jejich efektivita v gymnaziálním vzdělávání.
Name (in English) Using foreing language learning strategies and their effectiveness in upper secondary comprehensive education.
Authors VLČKOVÁ, Kateřina (203 Czech Republic, guarantor).
Edition 1. vyd. Brno, Autonomie v procesu učení a vyučování cizích jazyků. Sborník dílčích studií. p. 53-55, 5 pp. 2005.
Publisher Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta
Other information
Original language Czech
Type of outcome Proceedings paper
Field of Study 50300 5.3 Education
Country of publisher Czech Republic
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
WWW publikace ke strategiím
RIV identification code RIV/00216224:14410/05:00013279
Organization unit Faculty of Education
ISBN 80-210-3919-1
Keywords in English foreign language leraning strategies; upper secondary comprehensive schools in Czech Republic
Tags foreign language leraning strategies
Changed by Changed by: doc. Mgr. et Mgr. Kateřina Vlčková, Ph.D., učo 23594. Changed: 30/3/2010 13:47.
Abstract
Studie popisuje výsledkz výzkumu zaměřeného na používání strategií učení cizímu jazyku a jejich efektivitu u studentů brněnských gymnázií.
Abstract (in English)
The research into foreign language learning strategies (FLLS) and their effectiveness through inventories at upper secondary comprehensive schools in the Czech Republic (EU).
Links
GA406/05/2107, research and development projectName: Autonomie v procesu učení a vyučování cizího jazyka
Investor: Czech Science Foundation, Autonomy in foreign language learning and teaching
PrintDisplayed: 26/5/2024 01:07