VLČKOVÁ, Kateřina. Používání strategií učení cizímu jazyku a jejich efektivita v gymnaziálním vzdělávání. Online. In JANÍKOVÁ, Věra. Autonomie v procesu učení a vyučování cizích jazyků. Sborník dílčích studií. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta, 2005. s. 53-55, 5 s. ISBN 80-210-3919-1. [citováno 2024-04-24]
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Používání strategií učení cizímu jazyku a jejich efektivita v gymnaziálním vzdělávání.
Název anglicky Using foreing language learning strategies and their effectiveness in upper secondary comprehensive education.
Autoři VLČKOVÁ, Kateřina (203 Česká republika, garant)
Vydání 1. vyd. Brno, Autonomie v procesu učení a vyučování cizích jazyků. Sborník dílčích studií. od s. 53-55, 5 s. 2005.
Nakladatel Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW publikace ke strategiím
Kód RIV RIV/00216224:14410/05:00013279
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 80-210-3919-1
Klíčová slova anglicky foreign language leraning strategies; upper secondary comprehensive schools in Czech Republic
Štítky foreign language leraning strategies
Změnil Změnila: doc. Mgr. et Mgr. Kateřina Vlčková, Ph.D., učo 23594. Změněno: 30. 3. 2010 13:47.
Anotace
Studie popisuje výsledkz výzkumu zaměřeného na používání strategií učení cizímu jazyku a jejich efektivitu u studentů brněnských gymnázií.
Anotace anglicky
The research into foreign language learning strategies (FLLS) and their effectiveness through inventories at upper secondary comprehensive schools in the Czech Republic (EU).
Návaznosti
GA406/05/2107, projekt VaVNázev: Autonomie v procesu učení a vyučování cizího jazyka
Investor: Grantová agentura ČR, Autonomie v procesu učení a vyučování cizího jazyka
VytisknoutZobrazeno: 24. 4. 2024 02:45