ŠKAPA, Radoslav a Ondřej ČÁSTEK. Analýza mobilní komerce v ČR. In Jedlicka, P. Hradecké ekonomické dny 2006, Podnikání a rozvoj regionu. 1. vyd. Hradec Králové: Gaudeamus, Univerzita Hradec Králové, 2006, s. 471-475. ISBN 80-7041-895-8.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Analýza mobilní komerce v ČR
Název česky Analýza mobilní komerce v ČR
Název anglicky The analysis of m-commerce in the Czech Republic
Autoři ŠKAPA, Radoslav (203 Česká republika, garant, domácí) a Ondřej ČÁSTEK (203 Česká republika, domácí).
Vydání 1. vyd. Hradec Králové, Hradecké ekonomické dny 2006, Podnikání a rozvoj regionu, od s. 471-475, 5 s. 2006.
Nakladatel Gaudeamus, Univerzita Hradec Králové
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50600 5.6 Political science
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
WWW URL
Kód RIV RIV/00216224:14560/06:00067088
Organizační jednotka Ekonomicko-správní fakulta
ISBN 80-7041-895-8
UT WoS 000307258600075
Klíčová slova česky Mobile commerce; analýza spotřebitelského chování; m-marketing
Klíčová slova anglicky Mobile commerce; consumers' behavior analysis; m-marketingmobile commerce
Štítky Mobile commerce, mpbile commerce
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnil: doc. Ing. Radoslav Škapa, Ph.D., učo 10072. Změněno: 20. 3. 2013 16:58.
Anotace
Článek se snaží analyzovat stav mobilní komerce v České republice, která, ač pro to nemá nejlepší výchozí podmínky (velikost populace, kupní síla), je v mezinárodním srovnání na špičce v mnohých ukazatelích (počet odeslaných SMS na zákazníka, penetrace mobilních telefonů). To vše v době, kdy se v zemi připravují první dva operátoři na spuštění sítí třetí generace (UMTS).
Anotace anglicky
There has been world wide vast development of mobile telecommunications during the last ten years. However Czech Republic doesn’t have the best conditions for growth of mobile telecommunications, she still outruns many of the foremost countries. Despite of relatively small population and low purchasing power, Czech Republic ranked 4th worldwide in the rate of mobile phones penetration with 95 subscriptions per 100 inhabitants , in 2002 sent Czech mobile users about 5 billions of SMS, which was the highest number per user and Czech mobile carriers were several times awarded for implementing technological innovations. This paper is an attempt to analyze mobile commerce in Czech Republic in time of launching UMTS by two mobile network carriers.
VytisknoutZobrazeno: 25. 4. 2024 15:09