D
2004
Používání čtenářských strategií jako faktor optimalizace rozvoje čtenářské gramotnosti
KRÁTKÁ, Veronika
Basic information
Original name
Používání čtenářských strategií jako faktor optimalizace rozvoje čtenářské gramotnosti
Name in Czech
Používání čtenářských strategií jako faktor optimalizace rozvoje čtenářské gramotnosti
Name (in English)
Using reading strategies as a factor of reading literacy development
Edition
Olomouc, Aktuální problémy pedagogiky ve výzkumech studentů doktorských studijních programů, p. 66-71, 4 pp. 2004
Publisher
Pedagogická fakulta Univerzity Palackého v Olomouci
Other information
Type of outcome
Stať ve sborníku
Field of Study
50300 5.3 Education
Country of publisher
Czech Republic
Confidentiality degree
není předmětem státního či obchodního tajemství
RIV identification code
RIV/00216224:14410/04:00031471
Organization unit
Faculty of Education
Keywords in English
literacy; functional literacy; reading literacy; reading strategies
V originále
V mezinárodních výzkumech čtenářské gramotnosti dosáhli čeští žáci pouze průměrných výsledků. Existuje celá řada faktorů, které se podílejí na utváření gramotnosti. Jedním z těchto faktorů jsou čtenářské strategie a jejich využívání.
In English
Czech pupils achieved only average scores in international researches on reading literacy. There are a number of factors influencing the development of literacy. One of the factors are reading strategies and their use.
Displayed: 20/10/2024 09:38