JANČÍKOVÁ, Alexandra. Zmatení pojmů: Podniková, firemní nebo organizační kultura? (Vagueness of Terms: Corporate, Company or Organizational Culture?). Human Resources Management. Praha: ECONOMIA, a. s., 2006, vol. 2006, No 2, p. 14-14. ISSN 1213-7693.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Zmatení pojmů: Podniková, firemní nebo organizační kultura?
Name in Czech Zmatení pojmů: Podniková, firemní nebo organizační kultura?
Name (in English) Vagueness of Terms: Corporate, Company or Organizational Culture?
Authors JANČÍKOVÁ, Alexandra.
Edition Human Resources Management, Praha, ECONOMIA, a. s. 2006, 1213-7693.
Other information
Type of outcome Article in a journal
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
Organization unit Faculty of Economics and Administration
Keywords in English organizational culture; company culture; corporate culture
Tags company culture, corporate culture, organizational culture
Changed by Changed by: Ing. Alexandra Jančíková, učo 165778. Changed: 7/4/2006 16:09.
Abstract
Příspěvek na základě studia zahraniční a domácí literatury prezentuje rozdíly v chápání pojmů organizační, firemní a podniková kultura.
Abstract (in Czech)
Příspěvek na základě studia zahraniční a domácí literatury prezentuje rozdíly v chápání pojmů organizační, firemní a podniková kultura.
Abstract (in English)
The contribution presents the differences in perception of the following terms: organizational culture, company culture and corporate culture.
PrintDisplayed: 1/7/2024 07:51