KNECHT, Petr. Spatřují žáci v učivu a ve škole smysluplnost? In Schola 2006. 1. vyd. Bratislava: STU. s. 165-170, 5 s. ISBN 80-227-2389-4. 2006.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Spatřují žáci v učivu a ve škole smysluplnost?
Název anglicky Do pupils find school and content of education as meaningful?
Autoři KNECHT, Petr.
Vydání 1. vyd. Bratislava, Schola 2006, od s. 165-170, 5 s. 2006.
Nakladatel STU
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 80-227-2389-4
Klíčová slova česky smysluplnost
Klíčová slova anglicky meaningful learning
Štítky meaningful learning
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnil: doc. Mgr. Petr Knecht, Ph.D., učo 53924. Změněno: 25. 2. 2010 09:10.
Anotace
Spatřují žáci ve škole a učivu smysluplnost?
Anotace anglicky
Do pupils find school and school matter as meaningful?
Návaznosti
GA406/05/0246, projekt VaVNázev: Obsahová dimenze kurikula základní školy
Investor: Grantová agentura ČR, Obsahová dimenze kurikula základní školy
VytisknoutZobrazeno: 29. 3. 2024 10:31