JIRÁKOVÁ, Pavlína and Vojtěch STRAKA. Specifika reklamy ve venkovském prostředí : kontrasty a paradoxy ovlivňování podoby venkova reklamou. In Venkovská krajina 2006. 1. vyd. Brno: ZO ČSOP Veronica, 2006, p. 87-90. ISBN 80-239-7166-2.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Specifika reklamy ve venkovském prostředí : kontrasty a paradoxy ovlivňování podoby venkova reklamou
Authors JIRÁKOVÁ, Pavlína and Vojtěch STRAKA.
Edition 1. vyd. Brno, Venkovská krajina 2006, p. 87-90, 2006.
Publisher ZO ČSOP Veronica
Other information
Type of outcome Proceedings paper
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
Organization unit Faculty of Social Studies
ISBN 80-239-7166-2
Keywords in English advertising; countryside; advertising medium; unification of villages
Tags Advertising, advertising medium, countryside, unification of villages
Changed by Changed by: Mgr. Vojtěch Straka, učo 39241. Changed: 27/2/2014 20:54.
PrintDisplayed: 30/6/2024 23:12