OPATŘILOVÁ, Dagmar. Pedagogicko- psychologické poradenství a intervence v raném a předškolním věku u dětí se speciálními vzdělávacími potřebami (Educational and Psychological Counselling and Intervention in the Early and Pre-school Period of Children with Special Educational Needs). 1st ed. Tišnov.: SURSUM, 2006, 300 pp. 4313/Pd-9/06-17/99. ISBN 80-210-3977-9.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Pedagogicko- psychologické poradenství a intervence v raném a předškolním věku u dětí se speciálními vzdělávacími potřebami
Name in Czech Pedagogicko- psychologické poradenství a intervence v raném a předškolním věku u dětí se speciálními vzdělávacími potřebami
Name (in English) Educational and Psychological Counselling and Intervention in the Early and Pre-school Period of Children with Special Educational Needs
Authors OPATŘILOVÁ, Dagmar (203 Czech Republic, guarantor, belonging to the institution).
Edition 1. vyd. Tišnov. 300 pp. 4313/Pd-9/06-17/99, 2006.
Publisher SURSUM
Other information
Original language Czech
Type of outcome Book on a specialized topic
Field of Study 50300 5.3 Education
Country of publisher Czech Republic
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
RIV identification code RIV/00216224:14410/06:00031556
Organization unit Faculty of Education
ISBN 80-210-3977-9
Keywords (in Czech) Tělesné postižení; mozkové příhody; poruchy růstu; dětská mozková obrna; zdravotní postižení;
Keywords in English Physical handicap; brain injuries; growing problems; cerebral palsy; health handicap;
Tags Reviewed
Changed by Changed by: doc. PhDr. Mgr. Dagmar Opatřilová, Ph.D., učo 25302. Changed: 3/3/2011 10:35.
Abstract
Učební text je zaměřen na problematiku raného a předškolního věku u jedinců se speciálními vzdělávacími potřebami. Text se orientuje na podporu a intervenci u dětí s tělesným postižením, zrakovým postižením a sluchovým postižení.
Abstract (in English)
This study text focuses on the topic of early and pre-school period of people with special educational needs. This text is oriented on support and intervention of children with physical disabilities, visuali and hearing impairment.
PrintDisplayed: 28/4/2024 14:06