JANÍKOVÁ, Věra and Kateřina VLČKOVÁ. Organizační formy, fáze výuky, učivo a rozvíjené dovednosti v cizojazyčné výuce z hlediska autonomního učení (zpráva z výzkumu) (Forms, content, phases, competencies in the foreign language training from the point of view of autonomous learning (research report)). In Sborník z konference Autonomie v procesu učení a vyučování cizího jazyka. 1st ed. Brno: PdF MU, 2006, p. 124-147, 18 pp. ISBN 80-210-4164-1. |
Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inproceedings{637428, author = {Janíková, Věra and Vlčková, Kateřina}, address = {Brno}, booktitle = {Sborník z konference Autonomie v procesu učení a vyučování cizího jazyka}, edition = {1}, keywords = {foreign language teaching - forms - instructional phases- methods - learning content - competencies - observation - research}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {80-210-4164-1}, pages = {124-147}, publisher = {PdF MU}, title = {Organizační formy, fáze výuky, učivo a rozvíjené dovednosti v cizojazyčné výuce z hlediska autonomního učení (zpráva z výzkumu)}, year = {2006} }
TY - JOUR ID - 637428 AU - Janíková, Věra - Vlčková, Kateřina PY - 2006 TI - Organizační formy, fáze výuky, učivo a rozvíjené dovednosti v cizojazyčné výuce z hlediska autonomního učení (zpráva z výzkumu) PB - PdF MU CY - Brno SN - 8021041641 KW - foreign language teaching - forms - instructional phases- methods - learning content - competencies - observation - research N2 - Příspěvek prezentuje výsledky pilotního výzkumu výuky cizích jazyků. Prostřednictvím strukturovaného pozorování byla sledována variabilita výukových forem a fází a učiva v nich realizovaných a základních cizojazyčných dovedností v nich rozvíjených. Formy, fáze, učivo a rozvíjení všech základních dovedností lze chápat jako indikátory pestrosti výuky, její přitaž-livosti pro žáky, kvality a jako indikátory rozvíjení autonomního učení u žáků. Výzkum byl realizován v projektu GAČR Autonomie v procesu učení a osvojování cizího jazyka GA406/05/2107. ER -
JANÍKOVÁ, Věra and Kateřina VLČKOVÁ. Organizační formy, fáze výuky, učivo a rozvíjené dovednosti v cizojazyčné výuce z hlediska autonomního učení (zpráva z výzkumu) (Forms, content, phases, competencies in the foreign language training from the point of view of autonomous learning (research report)). In \textit{Sborník z konference Autonomie v procesu učení a vyučování cizího jazyka}. 1st ed. Brno: PdF MU, 2006, p.~124-147, 18 pp. ISBN~80-210-4164-1.
|