C 2006

Cognitive Motivation in Science Teacher Training

TRNA, Josef a Eva TRNOVÁ

Základní údaje

Originální název

Cognitive Motivation in Science Teacher Training

Název česky

Poznávací motivace v přípravě přírodovědných učitelů

Autoři

TRNA, Josef (203 Česká republika, garant) a Eva TRNOVÁ (203 Česká republika)

Vydání

Lublin (Poland), Science and Technology Education for a Diverse Word, od s. 491-498, 8 s. 2006

Nakladatel

M. Curie-Sklodovska university press

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Kapitola resp. kapitoly v odborné knize

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Polsko

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14410/06:00015793

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

83-227-2497-7

Klíčová slova anglicky

cognitive motivation; science education; teacher training; motivation techniques

Štítky

cognitive motivation, motivation techniques, science education, teacher training

Příznaky

Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 11. 5. 2009 19:03, doc. RNDr. Josef Trna, CSc.

Anotace

ORIG CZ

V originále

Cognitive motivation of students is the base of their interest in learning science and active learning. Cognitive motivation teaching techniques are tools for students motivation in science education.

Česky

Poznávací motivace žáků je základem jejich zájmu v přírodovědném učení a aktivním učení. Poznávací motivační techniky jsou nástrojem pro motivací žáků v přírodovědném vzdělávání.

Návaznosti

GA406/03/1349, projekt VaV
Název: Intervence do procesu rozvíjení pedagogických dovedností studentů učitelství v průběhu jejich praxe na fakultní škole
Investor: Grantová agentura ČR, Intervence do procesu rozvíjení pedagogických dovedností studentů učitelství v průběhu jejich praxe na fakultní škole
Zobrazeno: 20. 10. 2024 04:55