ČECH, Tomáš. Škola jako sociální prostředí – aktuální problémy a požadavky. In Současné metodologické přístupy a strategie pedagogického výzkumu. Sborník referátů 14. konference ČAPV [CD-ROM]. Plzeň: Západočeská univerzita, 2006, s. 1-5. ISBN 80-7043-483-X.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Škola jako sociální prostředí – aktuální problémy a požadavky
Název česky Škola jako sociální prostředí – aktuální problémy a požadavky
Název anglicky School as a social environment – real problems and requirements
Autoři ČECH, Tomáš (203 Česká republika, garant).
Vydání Plzeň, Současné metodologické přístupy a strategie pedagogického výzkumu. Sborník referátů 14. konference ČAPV [CD-ROM], od s. 1-5, 5 s. 2006.
Nakladatel Západočeská univerzita
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/06:00017128
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 80-7043-483-X
Klíčová slova anglicky school reformation; social environment; social and educational problems; school climate recovery; prevention; social educationalist
Štítky prevention, school climate recovery, school reformation, social and educational problems, social educationalist, social environment
Změnil Změnil: doc. PhDr. Mgr. Tomáš Čech, Ph.D., učo 15881. Změněno: 8. 9. 2006 17:28.
Anotace
Příspěvek se zabývá aktuálními problémy a požadavky školy jako sociálního prostředí. Vychází z kvalitativního výzkumného šetření mezi řediteli základních škol v Brně - analýzy prezentovaných problémů z hlediska klimatu, sociálních vztahů aj. Výstupem příspěvku je představa uplatnění sociálního pedagoga ve školách, které se jeví jako zajímavé komplexní řešení sociálních problémů školy.
Anotace anglicky
This article deals with real problems and requirements in schools when they are viewed as a social environment. Results are presented from qualitative investigative research by directors of elementary schools in Brno – analysis of problems is presented from the view point of environmental factors, social relationships etc.. The recommendation of this article is that the involvement of social educationalists in schools may result in interesting and innovative solutions to some of the social problems.
Návaznosti
MSM0021622421, záměrNázev: Škola a zdraví pro 21. století
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Škola a zdraví pro 21. století
VytisknoutZobrazeno: 25. 4. 2024 09:42