BARTOŇOVÁ, Miroslava, Jarmila PIPEKOVÁ a Marie VÍTKOVÁ. Integration Jugendlicher mit Behinderungen in den Arbeitsmarkt aus transnationaler Sicht. In Bildung, Lehrnen und Entwicklung - Dimensionen professioneller (Selbst-) Vergewisserung. 1. vyd. Bad Heilbrunn: Julius Klinkhardt, 2006, s. 277 - 283. ISBN 3-7815-1494-3.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Integration Jugendlicher mit Behinderungen in den Arbeitsmarkt aus transnationaler Sicht
Název česky Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v České republice - představení plánovaného výzkumného záměru
Název anglicky Education of Pupils with Special Educational Needs in the Cech Republic - Presentation of Scheduled Reasearch
Autoři BARTOŇOVÁ, Miroslava (203 Česká republika), Jarmila PIPEKOVÁ (203 Česká republika) a Marie VÍTKOVÁ (203 Česká republika, garant).
Vydání 1. vyd. Bad Heilbrunn, Bildung, Lehrnen und Entwicklung - Dimensionen professioneller (Selbst-) Vergewisserung, od s. 277 - 283, 7 s. 2006.
Nakladatel Julius Klinkhardt
Další údaje
Originální jazyk němčina
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Německo
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/06:00031623
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 3-7815-1494-3
Klíčová slova anglicky Pupil Education Special Educational Needs Reasearch
Změnil Změnila: prof. PhDr. Marie Vítková, CSc., učo 1615. Změněno: 10. 2. 2009 12:04.
Anotace
Článek představuje vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v České republice, dále představuje plánovaný výzkumný záměr.
Anotace česky
Článek představuje vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v České republice, dále představuje plánovaný výzkumný záměr.
Anotace anglicky
Research proposal Special Needs of Pupils in Context of the Framework Education Programme for Basic Education (FEP BE) is an applied, long term, and intensive research. From methodological point of view, there are two main dimensions: methodological and monographic and statistical. This research plan is proposed for the years 2007 2013. The study is a systematic creative activity in area of inclusion integration of students with special needs at primary school with the aim to gradually implement FEP BE.
VytisknoutZobrazeno: 25. 4. 2024 12:45