Detailed Information on Publication Record
2006
Integration Jugendlicher mit Behinderungen in den Arbeitsmarkt aus transnationaler Sicht
BARTOŇOVÁ, Miroslava, Jarmila PIPEKOVÁ and Marie VÍTKOVÁBasic information
Original name
Integration Jugendlicher mit Behinderungen in den Arbeitsmarkt aus transnationaler Sicht
Name in Czech
Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v České republice - představení plánovaného výzkumného záměru
Name (in English)
Education of Pupils with Special Educational Needs in the Cech Republic - Presentation of Scheduled Reasearch
Authors
BARTOŇOVÁ, Miroslava (203 Czech Republic), Jarmila PIPEKOVÁ (203 Czech Republic) and Marie VÍTKOVÁ (203 Czech Republic, guarantor)
Edition
1. vyd. Bad Heilbrunn, Bildung, Lehrnen und Entwicklung - Dimensionen professioneller (Selbst-) Vergewisserung, p. 277 - 283, 7 pp. 2006
Publisher
Julius Klinkhardt
Other information
Language
German
Type of outcome
Stať ve sborníku
Field of Study
50300 5.3 Education
Country of publisher
Germany
Confidentiality degree
není předmětem státního či obchodního tajemství
RIV identification code
RIV/00216224:14410/06:00031623
Organization unit
Faculty of Education
ISBN
3-7815-1494-3
Keywords in English
Pupil Education Special Educational Needs Reasearch
Změněno: 10/2/2009 12:04, prof. PhDr. Marie Vítková, CSc.
V originále
Článek představuje vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v České republice, dále představuje plánovaný výzkumný záměr.
In Czech
Článek představuje vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v České republice, dále představuje plánovaný výzkumný záměr.
In English
Research proposal Special Needs of Pupils in Context of the Framework Education Programme for Basic Education (FEP BE) is an applied, long term, and intensive research. From methodological point of view, there are two main dimensions: methodological and monographic and statistical. This research plan is proposed for the years 2007 2013. The study is a systematic creative activity in area of inclusion integration of students with special needs at primary school with the aim to gradually implement FEP BE.