PITNER, Tomáš a Pavel DRÁŠIL. An E-learning 2.0 Environment - Principles, Technology and Prototype. Journal of Universal Computer Science. Graz: Graz University of Technology, 2006, roč. 2006, I-KNOW, s. 543-550. ISSN 0948-6968.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název An E-learning 2.0 Environment - Principles, Technology and Prototype
Název česky Platforma pro E-learning 2.0 - principy, technologie a prototyp
Autoři PITNER, Tomáš (203 Česká republika, garant) a Pavel DRÁŠIL (203 Česká republika).
Vydání Journal of Universal Computer Science, Graz, Graz University of Technology, 2006, 0948-6968.
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Obor 10201 Computer sciences, information science, bioinformatics
Stát vydavatele Rakousko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14330/06:00015405
Organizační jednotka Fakulta informatiky
Klíčová slova anglicky E-learning 2.0; LMS; Web 2.0; blog; wiki; REST; XML; Adaptive XML Inclusions; L2 Platform
Štítky Adaptive XML Inclusions, blog, E-learning 2.0, L2 Platform, LMS, rest, Web 2.0, Wiki, XML
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnil: Mgr. Pavel Drášil, Ph.D., učo 39305. Změněno: 24. 6. 2008 08:43.
Anotace
With the current shift in web technology called Web 2.0, many e-learning experts compare the traditional view of e-learning with the expected level of e-learning services and find common problems with present LMS platforms. Primarily, we will identify the most important properties of an E-learning 2.0 platform. Secondly, a prototype, Java-based open-source E-learning 2.0 platform L2 will be introduced and evaluated.
Anotace česky
V souvislosti s nástupem nových webových technologií, souhrnně označovaných jako "Web 2.0" se zviditelňuje i rozdíl mezi tradičními formami elektronické podpory výuky, poskytovanou tradičními systémy pro řízení výuky, a očekávanou úrovní e-learningových služeb. V příspěvku jsou identifikovány nejdůležutější koncepty, typické pro platformy podporující tzv. "E-learning 2.0", a je představeno i prototypové řešení s otevřenými zdrojovými kódy, vyvinuté v jazyce Java.
Návaznosti
1ET208050401, projekt VaVNázev: E-learning v kontextu sémantického webu
Investor: Akademie věd ČR, E-learning v kontextu sémantického webu
VytisknoutZobrazeno: 19. 3. 2024 11:56