Detailed Information on Publication Record
2006
Marketingová komunikace ve veřejné správě
ŠKARABELOVÁ, SimonaBasic information
Original name
Marketingová komunikace ve veřejné správě
Name (in English)
The marketing communication in the public administration
Authors
ŠKARABELOVÁ, Simona (203 Czech Republic, guarantor)
Edition
Pardubice, Veřejná správa 2006, p. 437 - 442, 7 pp. 2006
Publisher
Univerzita Pardubice
Other information
Language
Czech
Type of outcome
Stať ve sborníku
Field of Study
50200 5.2 Economics and Business
Country of publisher
Czech Republic
Confidentiality degree
není předmětem státního či obchodního tajemství
RIV identification code
RIV/00216224:14560/06:00015882
Organization unit
Faculty of Economics and Administration
ISBN
80-7194-882-9
Keywords in English
marketing communication;public administration;sponsoring;public relations
Změněno: 24/11/2006 12:04, Mgr. Simona Škarabelová, Ph.D.
V originále
Příspěvek se snaží postihnout rozsah marketingové komunikace ve veřejné správě. Z nástrojů marketingové komunikace, které lze ve veřejné správě aplikovat, je pozornost věnována sponzoringu, public relations, komunikaci v místě organizace, veletrhům a výstavám a internetu. Právě ten má velký potenciál pro budoucnost marketingové komunikace ve veřejné správě, vč. public relations.
In English
The article deals with problems of the relevance of marketing communication in the public administration. There are five instruments of marketing communication useful for public administration too: sponsoring, public relations, communication in the place of organisation, fairs and exhibitions and Internet.
Links
GA402/05/0974, research and development project |
|