ŠKARABELOVÁ, Simona. Marketingová komunikace ve veřejné správě. In Veřejná správa 2006. Pardubice: Univerzita Pardubice. s. 437 - 442, 7 s. ISBN 80-7194-882-9. 2006.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Marketingová komunikace ve veřejné správě
Název anglicky The marketing communication in the public administration
Autoři ŠKARABELOVÁ, Simona (203 Česká republika, garant).
Vydání Pardubice, Veřejná správa 2006, od s. 437 - 442, 7 s. 2006.
Nakladatel Univerzita Pardubice
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14560/06:00015882
Organizační jednotka Ekonomicko-správní fakulta
ISBN 80-7194-882-9
Klíčová slova anglicky marketing communication;public administration;sponsoring;public relations
Štítky marketing communication, Public administration, public relations, sponsoring
Změnil Změnila: Mgr. Simona Škarabelová, Ph.D., učo 7274. Změněno: 24. 11. 2006 12:04.
Anotace
Příspěvek se snaží postihnout rozsah marketingové komunikace ve veřejné správě. Z nástrojů marketingové komunikace, které lze ve veřejné správě aplikovat, je pozornost věnována sponzoringu, public relations, komunikaci v místě organizace, veletrhům a výstavám a internetu. Právě ten má velký potenciál pro budoucnost marketingové komunikace ve veřejné správě, vč. public relations.
Anotace anglicky
The article deals with problems of the relevance of marketing communication in the public administration. There are five instruments of marketing communication useful for public administration too: sponsoring, public relations, communication in the place of organisation, fairs and exhibitions and Internet.
Návaznosti
GA402/05/0974, projekt VaVNázev: Podíl nestátních neziskových organizací na zabezpečování veřejných služeb
Investor: Grantová agentura ČR, Podíl nestátních neziskových organizací na zabezpečování veřejných služeb
VytisknoutZobrazeno: 20. 4. 2024 00:51