Detailed Information on Publication Record
2006
Čím se liší marketing malých a velkých firem?
SUCHÁNEK, PetrBasic information
Original name
Čím se liší marketing malých a velkých firem?
Name in Czech
Čím se liší marketing malých a velkých firem?
Name (in English)
The differeces of marketing in small and whole firms
Authors
Edition
Trend marketing : měsíčník pro marketingový management, Praha, Economia, 2006, 1214-9594
Other information
Language
Czech
Type of outcome
Článek v odborném periodiku
Field of Study
50200 5.2 Economics and Business
Country of publisher
Czech Republic
Confidentiality degree
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organization unit
Faculty of Economics and Administration
Keywords in English
marketing; analyse; small firms; whole firms
Tags
Změněno: 1/11/2006 15:11, doc. Ing. Bc. Petr Suchánek, Ph.D.
V originále
Předmětem práce je komparace používání marketingových nástrojů v malých a velkých podnicích v ČR. Zkoumány nejsou pouze jednotlivé marketingové nástroje, ale také jejich vzájemné vazby včetně vlivu velikosti podniku. Cílem výzkumu tak je zjistit jak se liší využívání marketingových nástrojů těchto podniků v ČR.
In English
The topic of the paper is an comparison of using of marketing instruments in small and whole firms in the Czech Republic. The aim of the research is to discover what differeces are in using of marketing instruments by small and whole firms in the Czech Republic. The research wants to find out main reasons of usage of these instruments in relevant range too.
Links
GA402/05/0853, research and development project |
|