J 2006

Čím se liší marketing malých a velkých firem?

SUCHÁNEK, Petr

Basic information

Original name

Čím se liší marketing malých a velkých firem?

Name in Czech

Čím se liší marketing malých a velkých firem?

Name (in English)

The differeces of marketing in small and whole firms

Authors

Edition

Trend marketing : měsíčník pro marketingový management, Praha, Economia, 2006, 1214-9594

Other information

Language

Czech

Type of outcome

Článek v odborném periodiku

Field of Study

50200 5.2 Economics and Business

Country of publisher

Czech Republic

Confidentiality degree

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organization unit

Faculty of Economics and Administration

Keywords in English

marketing; analyse; small firms; whole firms
Změněno: 1/11/2006 15:11, doc. Ing. Bc. Petr Suchánek, Ph.D.

Abstract

V originále

Předmětem práce je komparace používání marketingových nástrojů v malých a velkých podnicích v ČR. Zkoumány nejsou pouze jednotlivé marketingové nástroje, ale také jejich vzájemné vazby včetně vlivu velikosti podniku. Cílem výzkumu tak je zjistit jak se liší využívání marketingových nástrojů těchto podniků v ČR.

In English

The topic of the paper is an comparison of using of marketing instruments in small and whole firms in the Czech Republic. The aim of the research is to discover what differeces are in using of marketing instruments by small and whole firms in the Czech Republic. The research wants to find out main reasons of usage of these instruments in relevant range too.

Links

GA402/05/0853, research and development project
Name: Činitelé podněcující a tlumící zakládání a rozvoj malých a středních podniků v České republice jako členské zemi Evropské unie
Investor: Czech Science Foundation, Factors that stimulate and absorb establishing and development of small and medium enterprises in the Czech republic as a member state of the European Communities