HÁLEK, Ivan, Petr SMUTNÝ, Radoslav ŠKAPA, Eva ŠVANDOVÁ a Jan ŽÁK. Potenciály klastrovatelnosti odvětví. Online. In Vývojové tendence podniků II (Svazek II.). 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita v Brně, 2006. s. 407-457. ISBN 80-210-4133-1. [citováno 2024-04-23]
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Potenciály klastrovatelnosti odvětví
Název česky Potenciály klastrovatelnosti odvětví
Název anglicky The potentials of industry clustering
Autoři HÁLEK, Ivan (203 Česká republika, garant, domácí), Petr SMUTNÝ (203 Česká republika, domácí), Radoslav ŠKAPA (203 Česká republika, domácí), Eva ŠVANDOVÁ (203 Česká republika, domácí) a Jan ŽÁK (203 Česká republika, domácí)
Vydání 1. vyd. Brno, Vývojové tendence podniků II (Svazek II.), od s. 407-457, 51 s. 2006.
Nakladatel Masarykova univerzita v Brně
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14560/06:00015946
Organizační jednotka Ekonomicko-správní fakulta
ISBN 80-210-4133-1
Klíčová slova anglicky Industry clusters; Management; Field research
Štítky field research, industry clusters, management
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnil: doc. Ing. Radoslav Škapa, Ph.D., učo 10072. Změněno: 5. 5. 2011 16:06.
Anotace
Předložená výzkumná zpráva zahrnuje proces teoretické a praktické přípravy empirického šetření, zaměřeného na vytvoření databáze poznatků o potenciálech klastrovatelnosti a výsledcích hospodaření vybraného vzorku podniků v regionu jižní Moravy. Výzkumná práce zachycuje rovněž celý proces vyhledání zpracovatele terénní části výzkumu a řízení spolupráce s agenturou a vybranými podniky v procesu pilotáže výzkumného nástroje pro první fázi výzkumu - Dotazníku I.
Anotace anglicky
Presented report describes the theoretical and practical formation of field research that should collect database of knowledge about potentials for clustering of companies. The second aim is to obtain data about economic situation of Southern Moravian companies for our research sample. Our report depicts the process of selection of marketing research agency, which will realize the field research, and the process of coordination of activities between us, marketing research agency and companies of our sample. The aim of this co-ordination was the pretest of questionnaire number 1.
Návaznosti
GA402/05/0795, projekt VaVNázev: Identifikace sektorových klastrů v regionu jižní Moravy
Investor: Grantová agentura ČR, Identifikace sektorových klastrů v regionu jižní Moravy
VytisknoutZobrazeno: 23. 4. 2024 19:20