KORCOVÁ, Kateřina. Rozvoj prekonceptů u žáků 1. stupně: dosavadní zkušenosti s výzkumem. In Současné metodologické přístupy a strategie pedagogického výzkumu. Sborník příspěvků 14. konference ČAPV (CD-ROM). Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni. s. 1 -13. ISBN 80-7043-483-X. 2006.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Rozvoj prekonceptů u žáků 1. stupně: dosavadní zkušenosti s výzkumem
Název anglicky Development of the Preconception of the Primary School Pupils
Autoři KORCOVÁ, Kateřina.
Vydání Plzeň, Současné metodologické přístupy a strategie pedagogického výzkumu. Sborník příspěvků 14. konference ČAPV (CD-ROM). od s. 1 -13, 13 s. 2006.
Nakladatel Západočeská univerzita v Plzni
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Filozofická fakulta
ISBN 80-7043-483-X
Klíčová slova anglicky Drawing of digestive system; the subject human digestive system; pupil in the third class of primary school; examples of pupils drawings
Štítky Drawing of digestive system, examples of pupils drawings
Změnil Změnila: Mgr. Kateřina Korcová, Ph.D., učo 162669. Změněno: 26. 7. 2010 09:02.
Anotace
Příspěvek je věnován zkušenostem s probíhajícím výzkumem vývoje prekonceptů žáků třetího ročníku základní školy o trávicí soustavě člověka vzhledem ke zkušenostem prezentovaných ve zprávách z dříve realizovaných výzkumů na podobné téma.
Anotace anglicky
The contribution shows our experiences with research of pupils understandings of human digestive system. We also present experiences from reports about approaches in researches made in the past which were aimed to similar subject.
Návaznosti
FRVS/1467/2006, interní kód MUNázev: Význam představivosti v procesu učení ve vybraných předmětech primární školy
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Význam představivosti v procesu učení ve vybraných předmětech primární školy
VytisknoutZobrazeno: 20. 4. 2024 04:29