Detailed Information on Publication Record
2006
Kvalita jako konkurenční výhoda
KLAPALOVÁ, AlenaBasic information
Original name
Kvalita jako konkurenční výhoda
Name (in English)
Quality as competitive advantage
Authors
KLAPALOVÁ, Alena (203 Czech Republic, guarantor)
Edition
první. Praha, Obchod, jakost a fince v podnicích - determinanty konkurenceschpnosti IV, p. 70-74, 5 pp. 2006
Publisher
Katedra obchodu a financí, Česká zemědělská univerzita
Other information
Language
Czech
Type of outcome
Stať ve sborníku
Field of Study
50600 5.6 Political science
Country of publisher
Czech Republic
Confidentiality degree
není předmětem státního či obchodního tajemství
RIV identification code
RIV/00216224:14560/06:00015947
Organization unit
Faculty of Economics and Administration
ISBN
80-213-1436-2
Keywords in English
quality; competitiveness; marketing; competitive advantage
Změněno: 8/11/2006 17:28, doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.
V originále
Příspěvek prezentuje výsledky průzkumu týkajícího se odbytové problematiky českých podniků, v tomto případě konkrétně s koncentrací na poukázání na některé vzájemné vztahy mezi vnímáním významu kvality jako nutnosti a kvality jako konkurenční výhody pro zajištění žádoucího postavení podniku a jeho ziskovosti.
In English
The paper presents the results of the research concerning the sales problems of the Czech enterprises concentrating on the quality importance perception as an competitive advantage for planned enterprise position and profitability.
Links
GA402/05/0853, research and development project |
|