KLAPALOVÁ, Alena. Sociální zodpovědnost podniku a spokojenost zákazníka (Corporate social responsibility and customer satisfaction). In Podnikateľské prostredie a etika podnikania. první. Bratislava: Katedra podnikovohospodárska, Ekonomická univerzita Bratislava, 2006, p. 229-234. ISBN 80-225-2199-X.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Sociální zodpovědnost podniku a spokojenost zákazníka
Name (in English) Corporate social responsibility and customer satisfaction
Authors KLAPALOVÁ, Alena (203 Czech Republic, guarantor).
Edition první. Bratislava, Podnikateľské prostredie a etika podnikania, p. 229-234, 6 pp. 2006.
Publisher Katedra podnikovohospodárska, Ekonomická univerzita Bratislava
Other information
Original language Czech
Type of outcome Proceedings paper
Field of Study 50600 5.6 Political science
Country of publisher Slovakia
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
RIV identification code RIV/00216224:14560/06:00031664
Organization unit Faculty of Economics and Administration
ISBN 80-225-2199-X
Keywords in English corporate social responsibility; customer satisfaction governmental interest; EU
Tags International impact, Reviewed
Changed by Changed by: Mgr. Ing. Lenka Matějová, Ph.D., učo 175001. Changed: 16/3/2010 16:15.
Abstract
Příspěvek prezentuje význam pojmu "společenská zodpovědnost podniku" pro podnikání i příklady výsledků průzkumů vnímání chování podniků ze strany zákazníků. Nastiňuje také zájem vlád o tento pojem a situaci v ČR.
Abstract (in English)
The paper presents the importance of the concept "corporate social responsibility" for the entrepreneurship as well as the examples of the research of corporate behavior perception of the customers. It outlines the governmental interest of this concept ant the situation in the Czech republic, too.
PrintDisplayed: 27/4/2024 13:10