D 2007

Význam funkce třídního učitele z pohledu žáků

KRÁTKÁ, Jana

Basic information

Original name

Význam funkce třídního učitele z pohledu žáků

Name in Czech

Význam funkce třídního učitele z pohledu žáků

Name (in English)

THE FORM TEACHERS SIGNIFICATION FROM HIS PUPILS POINT OF VIEW

Authors

Edition

1. vyd. Olomouc, Aktuální problémy pedagogiky ve výzkumných problémech studentů doktorských studijních programů. Sborník z konference, p. 92-97, 6 pp. 2007

Publisher

PdF UP

Other information

Language

Czech

Type of outcome

Stať ve sborníku

Field of Study

50300 5.3 Education

Country of publisher

Czech Republic

Confidentiality degree

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organization unit

Faculty of Education

ISBN

80-7220-280-4

Keywords in English

form teacher; importance of form teacher; research group; elaboration and data analysis
Změněno: 7/1/2008 11:37, Mgr. Jana Krátká, Ph.D.

Abstract

V originále

Příspěvek vymezuje témata a cíle disertační práce „Činnosti třídního učitele v současných podmínkách českého školství (se zvláštním zřetelem k podpoře zdraví žáků)“ a ve druhém plánu analyzuje jedno z dílčích témat – význam funkce třídního učitele z pohledu jeho žáků.

In English

This paper defines the themes and goals of doctoral thesis „The form teachers activites in recent conditions of the Czech educational system with a respect to pupils health support“ and in the other scope it analyzes one of the partial outputs: The form teachers signification from his pupils point of view.