ŠKARABELOVÁ, Simona. Marketing jako součást řízení regionální a místní správy. In Management regionální a místní správy - Metodický text. 1. vydání. Brno: Masarykova univerzita. s. 209-223, 14 s. ISBN 80-210-4141-2. 2006.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Marketing jako součást řízení regionální a místní správy
Autoři ŠKARABELOVÁ, Simona.
Vydání 1. vydání. Brno, Management regionální a místní správy - Metodický text, od s. 209-223, 14 s. 2006.
Nakladatel Masarykova univerzita
Další údaje
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Ekonomicko-správní fakulta
ISBN 80-210-4141-2
Změnil Změnila: Mgr. Simona Škarabelová, Ph.D., učo 7274. Změněno: 23. 11. 2006 15:31.
VytisknoutZobrazeno: 28. 3. 2024 09:14