REISSMANNOVÁ, Jitka a Milada KREJČÍ. Výchova ke zdraví. In ANDRÁŠOVÁ, Hana. Slovní hodnocení na 2. stupni ZŠ. 1. vyd. Praha: Nakladatelství Dr.Josef Raabe, 2006, 5 s. Slovní hodnocení na 2.stupni ZŠ. ISBN 80-86307-29-8.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Výchova ke zdraví
Název anglicky Health Education
Autoři REISSMANNOVÁ, Jitka (203 Česká republika, garant) a Milada KREJČÍ (203 Česká republika).
Vydání 1. vyd. Praha, Slovní hodnocení na 2. stupni ZŠ, 5 s. Slovní hodnocení na 2.stupni ZŠ, 2006.
Nakladatel Nakladatelství Dr.Josef Raabe
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/06:00031707
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 80-86307-29-8
Klíčová slova anglicky Health; Promotion; Prevention
Štítky health, prevention, Promotion
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: PhDr. Mgr. et Mgr. Jitka Reissmannová, Ph.D., učo 23275. Změněno: 25. 3. 2010 21:45.
Anotace
Kapitola se zabývá možnostmi slovního hodnocení v základním vzdělávání, konkrétně ve Výchově ke zdraví. Výchova ke zdraví je nově koncipovaný předmět, který je nutné a žádoucí díky Rámcovému vzdělávacímu programu , základního vzdělávání (RVP ZV), zavádět do školních vzdělávacích programů (ŠVP) a následně žáky z předmětu hodnotit. V oblasti výchovy ke zdraví se jeví jako vhodné hodnotit žáky slovně.Prozatím se jeví slovní hodnocení tohoto předmětu pro učitele jako velký problém. Je zřejmé, že slovní hodncení je aktuálním tématem a vyžaduje si náš zájem.
Anotace anglicky
Kapitola se zabývá možnostmi slovního hodnocení v základním vzdělávání ve výchově ke zdraví, konkrétně ve Výchově ke zdraví. Výchova ke zdraví je nově koncipovaný předmět, který je nutné a žádoucí díky Rámcovému vzdělávacímu programu , základního vzdělávání (RVP ZV), zavádět do školních vzdělávacích programů (ŠVP) a následně žáky z předmětu hodnotit. V oblasti výchovy ke zdraví se jeví jako vhodné hodnotit žáky slovně.Prozatím se jeví slovní hodnocení tohoto předmětu pro učitele jako velký problém. Je zřejmé, že slovní hodncení je aktuálním tématem a vyžaduje si náš zájem.
Návaznosti
MSM0021622421, záměrNázev: Škola a zdraví pro 21. století
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Škola a zdraví pro 21. století
VytisknoutZobrazeno: 25. 4. 2024 16:11