KLAPALOVÁ, Alena. Odbytová problematika malých a středních podniků (Sales problems of SMEs). In Nové trendy - nové nápady 2006. první. Znojmo: Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo, 2006, p. 58-67. ISBN 80-239-8268-0.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Odbytová problematika malých a středních podniků
Name in Czech Odbytová problematika malých a středních podniků
Name (in English) Sales problems of SMEs
Authors KLAPALOVÁ, Alena.
Edition první. Znojmo, Nové trendy - nové nápady 2006, p. 58-67, 10 pp. 2006.
Publisher Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo
Other information
Original language Czech
Type of outcome Proceedings paper
Field of Study 50600 5.6 Political science
Country of publisher Czech Republic
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
Organization unit Faculty of Economics and Administration
ISBN 80-239-8268-0
Keywords in English SMEs sales marketing barriers resources internal and external environment
Tags International impact, Reviewed
Changed by Changed by: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D., učo 1126. Changed: 5/12/2006 20:31.
Abstract
Článek prezentuje některé výsledky dotazníkového šetření zaměřeného na vybrané oblasti odbytové problematiky podniků realizujících svou činnost (včetně exportu a importu) v České republice se soustřednou pozorností na převažující část respondentů, kterými byli zástupci z řad malého a středního podnikání.
Abstract (in English)
The paper presents some results of the questionnaire survey oriented to the chosen areas of the sales problems of the enterprises realizing the activity in the Czech republic (including export or import) with the concentrated attention at the prevailing part of the respondents from the group of small and middle entrepreneurship.
Links
GA402/05/0853, research and development projectName: Činitelé podněcující a tlumící zakládání a rozvoj malých a středních podniků v České republice jako členské zemi Evropské unie
Investor: Czech Science Foundation, Factors that stimulate and absorb establishing and development of small and medium enterprises in the Czech republic as a member state of the European Communities
PrintDisplayed: 27/4/2024 14:32