V originále
V Evropě stojí před vysokoškolskými pedagogy i učiteli všeobecně vzdělávacích profesně orientovaných škol nižšího stupně nové výzvy a úkoly. V souvislosti se sjednocováním Evropy a v návaznosti na Boloňskou deklaraci to znamená, že dochází k výrazným proměná v procesu vzdělávání i výuky, a to jak na univerzitách tak i na ostatních školách. Na základě publikovaných výsledků srovnávacích studií (TIMSS, PISA I, PISA II) jsou nastoleny otázky k diskusi, co lze rozumět pod pojmy “podpora dobré/kvalitní výuky”. Během jednání na konferenci budou odborníci diskutovat o otázce kvality vzdělávacích koncepcí a vlastní výuky s ohledem na nejnovější vývoj v oblasti vzdělávací politiky. V centru pozornosti stojí nové modely kompetencí, vzdělávací standardy a modularizace vzdělávacích procesů s jejich dopady na vysokoškolské pedagogy a učitele různých typů škol, kteří se usilují o zlepšení kvality výuky a její teorie.
In Czech
V Evropě stojí před vysokoškolskými pedagogy i učiteli všeobecně vzdělávacích profesně orientovaných škol nižšího stupně nové výzvy a úkoly. V souvislosti se sjednocováním Evropy a v návaznosti na Boloňskou deklaraci to znamená, že dochází k výrazným proměná v procesu vzdělávání i výuky, a to jak na univerzitách tak i na ostatních školách. Na základě publikovaných výsledků srovnávacích studií (TIMSS, PISA I, PISA II) jsou nastoleny otázky k diskusi, co lze rozumět pod pojmy “podpora dobré/kvalitní výuky”. Během jednání na konferenci budou odborníci diskutovat o otázce kvality vzdělávacích koncepcí a vlastní výuky s ohledem na nejnovější vývoj v oblasti vzdělávací politiky. V centru pozornosti stojí nové modely kompetencí, vzdělávací standardy a modularizace vzdělávacích procesů s jejich dopady na vysokoškolské pedagogy a učitele různých typů škol, kteří se usilují o zlepšení kvality výuky a její teorie.