NAJVAROVÁ, Veronika. Jaké strategie používají studenti učitelství při studiu odborného textu? In MAŇÁK, Josef a Dušan KLAPKO. Učebnice pod lupou. 1. vyd. Brno: Paido, 2006. s. 111-121, 10 s. Pedagogický výzkum v teorii a praxi, svazek č. 4. ISBN 80-7315-124-3.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Jaké strategie používají studenti učitelství při studiu odborného textu?
Název anglicky What strategies do future teachers use when studying an academic text?
Autoři NAJVAROVÁ, Veronika (203 Česká republika, garant).
Vydání 1. vyd. Brno, Učebnice pod lupou, od s. 111-121, 10 s. Pedagogický výzkum v teorii a praxi, svazek č. 4, 2006.
Nakladatel Paido
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/06:00017764
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 80-7315-124-3
Klíčová slova česky čtení; strategie; gramotnost; akademický text
Klíčová slova anglicky reading; strategies; literacy; academic text
Štítky academic text, literacy, reading, strategies
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: Mgr. Veronika Najvarová, Ph.D., učo 14647. Změněno: 18. 3. 2010 12:03.
Anotace
Příspěvek seznamuje čtenáře s průzkumem, který zjišťoval strategie používané studenty při studiu odborného textu. Byl proveden mezi posluchači 1. ročníku oboru učitelství pro 1. stupeň ZŠ na PdF MU v Brně a přibližuje jeho výsledky.
Anotace anglicky
This paper describes a research project that looked at strategies that students employ when studying a piece of academic text. It presents some of the findings of this project which studied future teachers in the first year of their studies.
Návaznosti
LC06046, projekt VaVNázev: Centrum základního výzkumu školního vzdělávání (Akronym: RECES)
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Centra základního výzkumu
VytisknoutZobrazeno: 15. 4. 2021 19:27