C
2006
Jaké strategie používají studenti učitelství při studiu odborného textu?
NAJVAROVÁ, Veronika
Základní údaje
Originální název
Jaké strategie používají studenti učitelství při studiu odborného textu?
Název anglicky
What strategies do future teachers use when studying an academic text?
Vydání
1. vyd. Brno, Učebnice pod lupou, od s. 111-121, 10 s. Pedagogický výzkum v teorii a praxi, svazek č. 4, 2006
Další údaje
Typ výsledku
Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14410/06:00017764
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky
čtení; strategie; gramotnost; akademický text
Klíčová slova anglicky
reading; strategies; literacy; academic text
V originále
Příspěvek seznamuje čtenáře s průzkumem, který zjišťoval strategie používané studenty při studiu odborného textu. Byl proveden mezi posluchači 1. ročníku oboru učitelství pro 1. stupeň ZŠ na PdF MU v Brně a přibližuje jeho výsledky.
Anglicky
This paper describes a research project that looked at strategies that students employ when studying a piece of academic text. It presents some of the findings of this project which studied future teachers in the first year of their studies.
Návaznosti
LC06046, projekt VaV | Název: Centrum základního výzkumu školního vzdělávání (Akronym: RECES) | Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Centrum základního výzkumu školního vzdělávání |
|
Zobrazeno: 18. 4. 2025 17:35