J 2006

Projekt tematów wychowania antynarkotykowego w programach nauczania 1. stopnia Skoły Podstawowej w Czechach i na Słowacji

WIEGEROVÁ, Adriana and Tomáš ČECH

Basic information

Original name

Projekt tematów wychowania antynarkotykowego w programach nauczania 1. stopnia Skoły Podstawowej w Czechach i na Słowacji

Name in Czech

Projektování témat protidrogové výchovy v kurukule 1. stupně základních škol v Čechách a na Slovensku

Name (in English)

Project of anti-drug education subjects in the first grade education program in Czech republic and Slovakia

Authors

WIEGEROVÁ, Adriana (703 Slovakia) and Tomáš ČECH (203 Czech Republic, guarantor)

Edition

Paedagogica at utilitatem disciplinae, Siedlce, Wydawnictwo Akademii Podlaskiej, 2006, 1895-6459

Other information

Language

Polish

Type of outcome

Článek v odborném periodiku

Field of Study

50300 5.3 Education

Country of publisher

Poland

Confidentiality degree

není předmětem státního či obchodního tajemství

RIV identification code

RIV/00216224:14410/06:00017804

Organization unit

Faculty of Education

Keywords in English

anti-drug education; drug prevention; health; addiction; sociopathic behaviour; basic schools

Tags

International impact, Reviewed
Změněno: 9/12/2006 09:07, doc. PhDr. Mgr. Tomáš Čech, Ph.D.

Abstract

V originále

Příspěvek se zabývá problémy jako zdraví, prevence, závislosti, a to ve vztahu k chápání a vnímání těchto problémů dětmi mladšího školního věku, a především pak k profilování problematiky v kurilulu primárního vzdělávání na základních školách v České republice a na Slovensku.

In Czech

Příspěvek se zabývá problémy jako zdraví, prevence, závislosti, a to ve vztahu k chápání a vnímání těchto problémů dětmi mladšího školního věku, a především pak k profilování problematiky v kurilulu primárního vzdělávání na základních školách v České republice a na Slovensku.

Links

MSM0021622421, plan (intention)
Name: Škola a zdraví pro 21. století
Investor: Ministry of Education, Youth and Sports of the CR, School and Health for the 21st Century