KLAPALOVÁ, Alena. Vztah se zákazníkem - možnosti metodiky šetření (Customer relationship - the possibilities of the survey methodology). In Vývojové tendence podniků II. první. Brno: Ekonomicko-správní fakulta, Masarykova univerzita Brno, 2006, p. 219-262, 43 pp. ISBN 80-210-4133-1.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Vztah se zákazníkem - možnosti metodiky šetření
Name in Czech Vztah se zákazníkem - možnosti metodiky šetření
Name (in English) Customer relationship - the possibilities of the survey methodology
Authors KLAPALOVÁ, Alena (203 Czech Republic, guarantor).
Edition první. Brno, Vývojové tendence podniků II, p. 219-262, 43 pp. 2006.
Publisher Ekonomicko-správní fakulta, Masarykova univerzita Brno
Other information
Original language Czech
Type of outcome Proceedings paper
Field of Study 50600 5.6 Political science
Country of publisher Czech Republic
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
RIV identification code RIV/00216224:14560/06:00031739
Organization unit Faculty of Economics and Administration
ISBN 80-210-4133-1
Keywords in English relationship; customer; enterprise; surveys; methodology
Tags Reviewed
Changed by Changed by: Mgr. Ing. Lenka Matějová, Ph.D., učo 175001. Changed: 16/3/2010 16:27.
Abstract
Příspěvek nabízí souhrn získaných poznatků z rešerší týkajících se sekundárního výzkumu zaměřeného na oblasti konkurenceschopnosti podniků a management vztahů se zákazníkem.
Abstract (in English)
Paper offers compendium of the gained knowledge from the recherche concerning the secondary research focused on the area of companies competitiveness and customer relationship management.
PrintDisplayed: 17/10/2024 18:04