D
2006
Autonomní učení a cizojazyčná výuka. Pedagogická, psychologická, společensko-politická a lingvodidaktická východiska v historizujícím pohledu.
JANÍKOVÁ, Věra
Základní údaje
Originální název
Autonomní učení a cizojazyčná výuka. Pedagogická, psychologická, společensko-politická a lingvodidaktická východiska v historizujícím pohledu.
Název česky
Autonomní učení a cizojazyčná výuka. Pedagogická, psychologická, společensko-politická a lingvodidaktická východiska v historizujícím pohledu
Název anglicky
Autonomous learning and foreign language teaching. From the point of view of education science, psychology of learning, political science and methodology - historical survey.
Vydání
1. vyd. Brno, Autonomie a cizojazyčná výuka. Autonomie v teorii, edukační praxi a lingvodidaktickém výzkumu. od s. 19-39, 21 s. 2006
Nakladatel
Masarykova univerzita
Další údaje
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14410/06:00016132
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
Klíčová slova anglicky
autonomy; foreign language teaching and learning; theorie;research; psychology of learning; education
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
V originále
Příspěvek blíže vysvětluje pojem autonomní učení z hlediska osvojování cizího jazyka, prezentuje filozofická, psychologická, pedagogická a lingvodidaktická východiska v historizujícím nástinu.
Anglicky
The article presents autonomy in foreign language acquisition, theoretical sources from the point of view of philosophy, psychology, education science and methodology as a historical survey.
Návaznosti
GA406/05/2107, projekt VaV | Název: Autonomie v procesu učení a vyučování cizího jazyka | Investor: Grantová agentura ČR, Autonomie v procesu učení a vyučování cizího jazyka |
|
Zobrazeno: 11. 11. 2024 06:59