D 2006

Učitel průvodcem na cestě žákova sebepoznání

HAVLÍČKOVÁ, Helena

Základní údaje

Originální název

Učitel průvodcem na cestě žákova sebepoznání

Název česky

Učitel průvodcem na cestě žákova sebepoznání

Název anglicky

The Teacher as a Guide on the Pupil’s Self-Discovery Road

Autoři

HAVLÍČKOVÁ, Helena (203 Česká republika, garant)

Vydání

1. vyd. MU Brno, Autonomie a cizojazyčná výuka. Autonomie v teorii, edukační praxi a lingvodidaktickém výzkumu. od s. 109 - 115, 7 s. 2006

Nakladatel

MSD

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14410/06:00016137

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

80-210-4164-1

Klíčová slova anglicky

Pupil teacher intelligence types portfolio life-long education evaluation methods activities.
Změněno: 14. 12. 2006 16:32, PhDr. Helena Havlíčková

Anotace

V originále

Učitel by měl být schopen nabídnout žákovi pestré množství metod a aktivit, které by žákovi umožnily dosáhnout při učení co nejlepších výsledků. Učitel vede žáka při výběru materiálů i studijních strategií. Dobré výsledky pak vyžadují investici z obou stran, ze atrany učitele i žáka.

Anglicky

The teacher should be able to offer a wide variety of methods and activities enabling the pupil to achieve the best results in learning. The teacher guides the pupil in his choice of the materials and study strategies. Good results need investment from both sides, from the teacher and the pupil, too.

Návaznosti

GA406/03/1349, projekt VaV
Název: Intervence do procesu rozvíjení pedagogických dovedností studentů učitelství v průběhu jejich praxe na fakultní škole
Investor: Grantová agentura ČR, Intervence do procesu rozvíjení pedagogických dovedností studentů učitelství v průběhu jejich praxe na fakultní škole