2006
Učitel průvodcem na cestě žákova sebepoznání
HAVLÍČKOVÁ, HelenaZákladní údaje
Originální název
Učitel průvodcem na cestě žákova sebepoznání
Název česky
Učitel průvodcem na cestě žákova sebepoznání
Název anglicky
The Teacher as a Guide on the Pupil’s Self-Discovery Road
Autoři
HAVLÍČKOVÁ, Helena (203 Česká republika, garant)
Vydání
1. vyd. MU Brno, Autonomie a cizojazyčná výuka. Autonomie v teorii, edukační praxi a lingvodidaktickém výzkumu. od s. 109 - 115, 7 s. 2006
Nakladatel
MSD
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14410/06:00016137
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
80-210-4164-1
Klíčová slova anglicky
Pupil teacher intelligence types portfolio life-long education evaluation methods activities.
Změněno: 14. 12. 2006 16:32, PhDr. Helena Havlíčková
V originále
Učitel by měl být schopen nabídnout žákovi pestré množství metod a aktivit, které by žákovi umožnily dosáhnout při učení co nejlepších výsledků. Učitel vede žáka při výběru materiálů i studijních strategií. Dobré výsledky pak vyžadují investici z obou stran, ze atrany učitele i žáka.
Anglicky
The teacher should be able to offer a wide variety of methods and activities enabling the pupil to achieve the best results in learning. The teacher guides the pupil in his choice of the materials and study strategies. Good results need investment from both sides, from the teacher and the pupil, too.
Návaznosti
GA406/03/1349, projekt VaV |
|