Detailed Information on Publication Record
2006
Učitel průvodcem na cestě žákova sebepoznání
HAVLÍČKOVÁ, HelenaBasic information
Original name
Učitel průvodcem na cestě žákova sebepoznání
Name in Czech
Učitel průvodcem na cestě žákova sebepoznání
Name (in English)
The Teacher as a Guide on the Pupil’s Self-Discovery Road
Authors
HAVLÍČKOVÁ, Helena (203 Czech Republic, guarantor)
Edition
1. vyd. MU Brno, Autonomie a cizojazyčná výuka. Autonomie v teorii, edukační praxi a lingvodidaktickém výzkumu. p. 109 - 115, 7 pp. 2006
Publisher
MSD
Other information
Language
Czech
Type of outcome
Stať ve sborníku
Field of Study
50300 5.3 Education
Country of publisher
Czech Republic
Confidentiality degree
není předmětem státního či obchodního tajemství
RIV identification code
RIV/00216224:14410/06:00016137
Organization unit
Faculty of Education
ISBN
80-210-4164-1
Keywords in English
Pupil teacher intelligence types portfolio life-long education evaluation methods activities.
Změněno: 14/12/2006 16:32, PhDr. Helena Havlíčková
V originále
Učitel by měl být schopen nabídnout žákovi pestré množství metod a aktivit, které by žákovi umožnily dosáhnout při učení co nejlepších výsledků. Učitel vede žáka při výběru materiálů i studijních strategií. Dobré výsledky pak vyžadují investici z obou stran, ze atrany učitele i žáka.
In English
The teacher should be able to offer a wide variety of methods and activities enabling the pupil to achieve the best results in learning. The teacher guides the pupil in his choice of the materials and study strategies. Good results need investment from both sides, from the teacher and the pupil, too.
Links
GA406/03/1349, research and development project |
|