D 2006

Stratégie učenia sa nemeckého jazyka - výsledky empirického výskumu.

FEDÁKOVÁ, Katarína

Základní údaje

Originální název

Stratégie učenia sa nemeckého jazyka - výsledky empirického výskumu.

Název česky

Strategie učení ve výuce němčiny - výsledky empirického výzkumu.

Název anglicky

Learning Strategies in the Teaching of German - Results of the Research.

Autoři

FEDÁKOVÁ, Katarína (703 Slovensko, garant)

Vydání

1. vyd. Brno, Autonomie a cizojazyčná výuka. Autonomie v teorii, edukační praxi a lingvodidaktickém výzkumu. od s. 71-83, 364 s. 2006

Nakladatel

Masarykova univerzita

Další údaje

Jazyk

slovenština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14410/06:00016171

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

80-210-4164-1

Klíčová slova anglicky

autonomy; foreign language teaching and learning; research

Štítky

autonomy, research

Příznaky

Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 19. 12. 2006 21:36, prof. PhDr. Věra Janíková, Ph.D.

Anotace

ORIG CZ EN

V originále

Príspevok sa zabývá definovaním stratégií učenia vo výučbe cudzích jazykov a predstavuje výsledky empirického výskumu, ktorý skúmal vyyuživanie stratégií učenia sa u vysokoškolských študentov nemeckého jazyka na univerzite v Prešove.

Česky

Příspěvek se zabývá vymezením pojmu učební strategie se zřetelem k osvojování cizího jazyka a představuje výsledky empirického výzkumu, který zkoumal využívání učebních strategií vysokoškolských studentů německého jazyka na univerzitě v Prešově.

Návaznosti

GA406/05/2107, projekt VaV
Název: Autonomie v procesu učení a vyučování cizího jazyka
Investor: Grantová agentura ČR, Autonomie v procesu učení a vyučování cizího jazyka
Zobrazeno: 11. 11. 2024 02:00