D
2006
Stratégie učenia sa nemeckého jazyka - výsledky empirického výskumu.
FEDÁKOVÁ, Katarína
Základní údaje
Originální název
Stratégie učenia sa nemeckého jazyka - výsledky empirického výskumu.
Název česky
Strategie učení ve výuce němčiny - výsledky empirického výzkumu.
Název anglicky
Learning Strategies in the Teaching of German - Results of the Research.
Autoři
FEDÁKOVÁ, Katarína (703 Slovensko, garant)
Vydání
1. vyd. Brno, Autonomie a cizojazyčná výuka. Autonomie v teorii, edukační praxi a lingvodidaktickém výzkumu. od s. 71-83, 364 s. 2006
Nakladatel
Masarykova univerzita
Další údaje
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14410/06:00016171
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
Klíčová slova anglicky
autonomy; foreign language teaching and learning; research
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
V originále
Príspevok sa zabývá definovaním stratégií učenia vo výučbe cudzích jazykov a predstavuje výsledky empirického výskumu, ktorý skúmal vyyuživanie stratégií učenia sa u vysokoškolských študentov nemeckého jazyka na univerzite v Prešove.
Česky
Příspěvek se zabývá vymezením pojmu učební strategie se zřetelem k osvojování cizího jazyka a představuje výsledky empirického výzkumu, který zkoumal využívání učebních strategií vysokoškolských studentů německého jazyka na univerzitě v Prešově.
Anglicky
The paper presents learning strategies in the foreign language learning and results of the research that monitored learning strategies of the university students of german as a foreign language (University Presov).
Návaznosti
GA406/05/2107, projekt VaV | Název: Autonomie v procesu učení a vyučování cizího jazyka | Investor: Grantová agentura ČR, Autonomie v procesu učení a vyučování cizího jazyka |
|
Zobrazeno: 11. 11. 2024 02:00