D 2006

Stratégie učenia sa nemeckého jazyka - výsledky empirického výskumu.

FEDÁKOVÁ, Katarína

Basic information

Original name

Stratégie učenia sa nemeckého jazyka - výsledky empirického výskumu.

Name in Czech

Strategie učení ve výuce němčiny - výsledky empirického výzkumu.

Name (in English)

Learning Strategies in the Teaching of German - Results of the Research.

Authors

FEDÁKOVÁ, Katarína (703 Slovakia, guarantor)

Edition

1. vyd. Brno, Autonomie a cizojazyčná výuka. Autonomie v teorii, edukační praxi a lingvodidaktickém výzkumu. p. 71-83, 364 pp. 2006

Publisher

Masarykova univerzita

Other information

Language

Slovak

Type of outcome

Stať ve sborníku

Field of Study

50300 5.3 Education

Country of publisher

Czech Republic

Confidentiality degree

není předmětem státního či obchodního tajemství

RIV identification code

RIV/00216224:14410/06:00016171

Organization unit

Faculty of Education

ISBN

80-210-4164-1

Keywords in English

autonomy; foreign language teaching and learning; research

Tags

International impact, Reviewed
Změněno: 19/12/2006 21:36, prof. PhDr. Věra Janíková, Ph.D.

Abstract

V originále

Príspevok sa zabývá definovaním stratégií učenia vo výučbe cudzích jazykov a predstavuje výsledky empirického výskumu, ktorý skúmal vyyuživanie stratégií učenia sa u vysokoškolských študentov nemeckého jazyka na univerzite v Prešove.

In Czech

Příspěvek se zabývá vymezením pojmu učební strategie se zřetelem k osvojování cizího jazyka a představuje výsledky empirického výzkumu, který zkoumal využívání učebních strategií vysokoškolských studentů německého jazyka na univerzitě v Prešově.

Links

GA406/05/2107, research and development project
Name: Autonomie v procesu učení a vyučování cizího jazyka
Investor: Czech Science Foundation, Autonomy in foreign language learning and teaching