KRBŮŠKOVÁ, Věra. Interaktivní vyučování jako součást autonomie v procesu učení a vyučování cizího jazyka. (Interactive Teaching as a Part of Autonomous Teaching and Learning of the Foreign Language.). In JANÍKOVÁ, Věra. Autonomie a cizojazyčná výuka. Autonomie v teorii, edukační praxi a lingvodidaktickém výzkumu. 1st ed. Brno: Masarykova univerzita, 2006, p. 148-163, 364 pp. ISBN 80-210-4164-1.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Interaktivní vyučování jako součást autonomie v procesu učení a vyučování cizího jazyka.
Name in Czech Interaktivní vyučování jako součást autonomie v procesu učení a vyučování cizího jazyka
Name (in English) Interactive Teaching as a Part of Autonomous Teaching and Learning of the Foreign Language.
Authors KRBŮŠKOVÁ, Věra (203 Czech Republic, guarantor).
Edition 1. vyd. Brno, Autonomie a cizojazyčná výuka. Autonomie v teorii, edukační praxi a lingvodidaktickém výzkumu. p. 148-163, 364 pp. 2006.
Publisher Masarykova univerzita
Other information
Original language Czech
Type of outcome Proceedings paper
Field of Study 50300 5.3 Education
Country of publisher Czech Republic
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
RIV identification code RIV/00216224:14410/06:00016174
Organization unit Faculty of Education
ISBN 80-210-4164-1
Keywords in English interactive teaching; autonomy; foreign language teaching and learning
Tags autonomy, interactive teaching
Tags International impact, Reviewed
Changed by Changed by: prof. PhDr. Věra Janíková, Ph.D., učo 1445. Changed: 19/12/2006 22:11.
Abstract
Příspěvek definuje pojem interaktivní vyučování cizímu jazyku z hlediska principů autonomního učení a vyučování a uvádí konkrétní výukové metody.
Abstract (in English)
The paper defines interactive teaching of the foreign language from the point of view of autonmous learning and teaching and presents some ideas for teaching practice.
Links
GA406/05/2107, research and development projectName: Autonomie v procesu učení a vyučování cizího jazyka
Investor: Czech Science Foundation, Autonomy in foreign language learning and teaching
PrintDisplayed: 1/10/2024 04:52