D 2006

Sociální strategie učení ve výuce cizího jazyka.

MELICHÁRKOVÁ, Kateřina

Základní údaje

Originální název

Sociální strategie učení ve výuce cizího jazyka.

Název česky

Sociální strategie učení ve výuce cizího jazyka.

Název anglicky

Social Strategies in the Foreign Language Teaching.

Autoři

MELICHÁRKOVÁ, Kateřina (203 Česká republika, garant)

Vydání

1. vyd. Brno, Autonomie a cizojazyčná výuka. Autonomie v teorii, edukační praxi a lingvodidaktickém výzkumu. od s. 182-188, 8 s. 2006

Nakladatel

Masarykova univerzita

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14410/06:00016176

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

80-210-4164-1

Klíčová slova anglicky

learning strategies; social strategies; foreign language teaching

Štítky

foreign language teaching, learning strategies, social strategies

Příznaky

Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 19. 12. 2006 22:31, prof. PhDr. Věra Janíková, Ph.D.

Anotace

ORIG EN

V originále

Příspěvek se zabývá sociálními strategiemi učení ve výuce cizího jazyka z pedagogického a lingvodidaktického hlediska.

Anglicky

The paper presents the social learning strategies in the foreign language teaching in the point of view of the methodology of foreign language and education.

Návaznosti

GA406/05/2107, projekt VaV
Název: Autonomie v procesu učení a vyučování cizího jazyka
Investor: Grantová agentura ČR, Autonomie v procesu učení a vyučování cizího jazyka
Zobrazeno: 1. 11. 2024 08:01