Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inproceedings{706376, author = {Brandner, Aleš}, address = {Ostrava}, booktitle = {Pocta Evě Mrhačové. K životnímu jubileu doc. PhDr. Evy Mrhačové, CSc.}, edition = {První}, keywords = {Contemporary russian advertising form of russian advertising linguistic aspects of advertising communication postmodern society informative character of advertising communication advertising slogan}, language = {rus}, location = {Ostrava}, isbn = {80-7368-209-5}, pages = {61-68}, publisher = {Filozofická fakulta Ostravské univerzity}, title = {Stylová podoba současné ruské reklamy}, year = {2006} }
TY - JOUR ID - 706376 AU - Brandner, Aleš PY - 2006 TI - Stylová podoba současné ruské reklamy PB - Filozofická fakulta Ostravské univerzity CY - Ostrava SN - 8073682095 KW - Contemporary russian advertising form of russian advertising linguistic aspects of advertising communication postmodern society informative character of advertising communication advertising slogan N2 - V příspěvku se sleduje jazykové a stylové ztvárnění reklamních textů. Reklamní texty silně ovlivňují současnou řečovou komunikaci. Z hlediska stylistického představuje reklama osobitý typ manipulativního textu s různou míru persvazivnosti.Styl reklamy má se stylem publicistickým společnou funkci informativní vedle funkce ovlivňovací, získávací a přesvědčovací. Reklamní text jako výpovědní typ stojí na pomezí všech funkčních stylů. Někteří lingvisté považují reklamní komunikát za nový funkční styl. ER -
BRANDNER, Aleš. Stylová podoba současné ruské reklamy. In \textit{Pocta Evě Mrhačové. K životnímu jubileu doc. PhDr. Evy Mrhačové, CSc.}. První. Ostrava: Filozofická fakulta Ostravské univerzity. s.~61-68. ISBN~80-7368-209-5. 2006.
|