KNECHT, Petr. Frekvenční pojmová analýza učebnic sociálního zeměpisu pro ZŠ. In Výzkum aktuálních problémů pedagogiky a oborových didaktik. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita. s. 150-154, 268 s. ISBN 80-210-4163-3. 2006.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Frekvenční pojmová analýza učebnic sociálního zeměpisu pro ZŠ
Název česky Frekvenční pojmová analýza učebnic sociálního zeměpisu pro ZŠ
Název anglicky Frequency concept analysis of Czech secondary school human geography textbooks
Autoři KNECHT, Petr (203 Česká republika, garant).
Vydání 1. vyd. Brno, Výzkum aktuálních problémů pedagogiky a oborových didaktik, od s. 150-154, 268 s. 2006.
Nakladatel Masarykova univerzita
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/06:00017977
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 80-210-4163-3
Klíčová slova anglicky didactics of geography; textbook analyse; geography textbook; educational research
Štítky didactics of geography, educational research, geography textbook, textbook analyse
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnil: doc. Mgr. Petr Knecht, Ph.D., učo 53924. Změněno: 2. 6. 2008 15:16.
Anotace
Příspěvek vychází z frekvenční pojmové analýzy učebnic sociálního zeměpisu pro základní školy, v rámci které autor srovnával učebnice s osmi různých vydavatelství. Výsledkem je zjištění, že se učebnice z jednotlivých vydavatelství v počtu užitých pojmů výrazně odlišují.
Anotace anglicky
The contribution is based on frequency concept analysis of Czech secondary school human geography textbooks, in that author compared textbooks from eight different publishing houses, allowed for lessons at Czech secondary schools in years 2005/2006. The result is the finding that the number of concepts in textbooks from several publishing houses is highly different.
Návaznosti
LC06046, projekt VaVNázev: Centrum základního výzkumu školního vzdělávání (Akronym: RECES)
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Centrum základního výzkumu školního vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 20. 4. 2024 05:29