Detailed Information on Publication Record
2006
Simulační manažerské hry jako nástroj rozvoje manažerských kompetencí
SMUTNÝ, PetrBasic information
Original name
Simulační manažerské hry jako nástroj rozvoje manažerských kompetencí
Name (in English)
Business gaming simulation as means of development of managerial competencies
Authors
Edition
Praha, Nová teorie ekonomiky a managementu organizací, p. 1367 - 1372, 6 pp. 2006
Publisher
Vysoká škola ekonomická
Other information
Type of outcome
Stať ve sborníku
Confidentiality degree
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organization unit
Faculty of Economics and Administration
ISBN
80-245-1091-X
Keywords in English
manažerské hry; kompetence; znalosti; schopnosti; dovednosti; efektu učení; efekt sebereflexe; Manahra
Tags
Tags
Reviewed
Změněno: 2/1/2007 19:42, Ing. Petr Smutný, Ph.D.
V originále
Nehmatatelná aktiva, zejména lidský kapitál, jsou pro efektivnost podnikových činností stále důležitější. Jednu z metod vzdělávání na základě kvazirealistických zkušeností představují simulační hry. Článek prezentuje výsledky výzkumu, který měl na příkladu konkrétní aplikace simulační manažerské hry potvrdit předpoklad účinnosti simulačních manažerských her jako nástroje zvyšování manažerských kompetencí.
In Czech
Nehmatatelná aktiva, zejména lidský kapitál, jsou pro efektivnost podnikových činností stále důležitější. Jednu z metod vzdělávání na základě kvazirealistických zkušeností představují simulační hry. Článek prezentuje výsledky výzkumu, který měl na příkladu konkrétní aplikace simulační manažerské hry potvrdit předpoklad účinnosti simulačních manažerských her jako nástroje zvyšování manažerských kompetencí.
In English
Intangible assets, including human capital, have become ever more important a factor of company effectiveness. Business gaming simulation is one of the methods of development of competencies based o quasi-realistic experience. This article presents results of the research conducted within a particular business game with the aim of proving the hypothesis about effectiveness of this kind of games as means of competency development.