SMUTNÝ, Petr. Simulační manažerské hry jako nástroj rozvoje manažerských kompetencí (Business gaming simulation as means of development of managerial competencies). In Nová teorie ekonomiky a managementu organizací. Praha: Vysoká škola ekonomická, 2006, p. 1367 - 1372. ISBN 80-245-1091-X.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Simulační manažerské hry jako nástroj rozvoje manažerských kompetencí
Name (in English) Business gaming simulation as means of development of managerial competencies
Authors SMUTNÝ, Petr.
Edition Praha, Nová teorie ekonomiky a managementu organizací, p. 1367 - 1372, 6 pp. 2006.
Publisher Vysoká škola ekonomická
Other information
Type of outcome Proceedings paper
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
Organization unit Faculty of Economics and Administration
ISBN 80-245-1091-X
Keywords in English manažerské hry; kompetence; znalosti; schopnosti; dovednosti; efektu učení; efekt sebereflexe; Manahra
Tags dovednosti, efekt sebereflexe, efektu učení, kompetence, Manahra, manažerské hry, schopnosti, znalosti
Tags Reviewed
Changed by Changed by: Ing. Petr Smutný, Ph.D., učo 20527. Changed: 2/1/2007 19:42.
Abstract
Nehmatatelná aktiva, zejména lidský kapitál, jsou pro efektivnost podnikových činností stále důležitější. Jednu z metod vzdělávání na základě kvazirealistických zkušeností představují simulační hry. Článek prezentuje výsledky výzkumu, který měl na příkladu konkrétní aplikace simulační manažerské hry potvrdit předpoklad účinnosti simulačních manažerských her jako nástroje zvyšování manažerských kompetencí.
Abstract (in Czech)
Nehmatatelná aktiva, zejména lidský kapitál, jsou pro efektivnost podnikových činností stále důležitější. Jednu z metod vzdělávání na základě kvazirealistických zkušeností představují simulační hry. Článek prezentuje výsledky výzkumu, který měl na příkladu konkrétní aplikace simulační manažerské hry potvrdit předpoklad účinnosti simulačních manažerských her jako nástroje zvyšování manažerských kompetencí.
Abstract (in English)
Intangible assets, including human capital, have become ever more important a factor of company effectiveness. Business gaming simulation is one of the methods of development of competencies based o quasi-realistic experience. This article presents results of the research conducted within a particular business game with the aim of proving the hypothesis about effectiveness of this kind of games as means of competency development.
PrintDisplayed: 23/8/2024 06:11