Detailed Information on Publication Record
2006
Pedagogická praxe: funkce a význam hodnocení studenta.
ŠIMONÍK, OldřichBasic information
Original name
Pedagogická praxe: funkce a význam hodnocení studenta.
Name (in English)
Pedagogic practice: function and meaning running and final evaluation student.
Authors
ŠIMONÍK, Oldřich (203 Czech Republic, guarantor)
Edition
První vydání. Brno, Otázky hodnocení studentů na souvislých pedagogických praxích. p. 40-44, 5 pp. 2006
Publisher
MSD. s.r.o. a PdF MU
Other information
Language
Czech
Type of outcome
Stať ve sborníku
Field of Study
50300 5.3 Education
Country of publisher
Czech Republic
Confidentiality degree
není předmětem státního či obchodního tajemství
RIV identification code
RIV/00216224:14410/06:00016206
Organization unit
Faculty of Education
ISBN
80-86633-67-5
Keywords in English
running evaluation final evaluation meaning evaluation function evaluation.
Tags
Reviewed
Změněno: 2/1/2007 15:08, prof. PhDr. Oldřich Šimoník, CSc.
V originále
Průběžné a závěrečné hodnocení pedagogické činnosti studenta je významnou součástí všech typů a forem pedagogických praxí. Příspěvek charakterizuje základní determinanty, určující význam a funkci průběžného i závěrečného hodnocení studenta: provedená šetření totiž naznačují, že hodnocení praktikujícího studenta je v některých případech pedagogicky málo působivé, nedostatečně inspirující a motivující.
In English
Running and final evaluation pedagogic activities student is significant part of of all types and forms pedagogic practice. The article characterizes basic determiners, major meaning and function running and final evaluation student: realized research implies, as though evaluation practising student is in some cases pedagogically little telling, slack inspirational and motivative.
Links
GA406/03/1349, research and development project |
|