HORKÁ, Hana. Hodnotíme výchovné kompetence v rámci pedagogických praxí? In Otázky hodnocení studentů na souvislých pedagogických praxích. první. Brno: MSD a KPd PdF MU. s. 74-77. ISBN 80-86633-67-5. 2006.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Hodnotíme výchovné kompetence v rámci pedagogických praxí?
Název anglicky Evaluation educational competences in teachers practice?
Autoři HORKÁ, Hana (203 Česká republika, garant).
Vydání první. Brno, Otázky hodnocení studentů na souvislých pedagogických praxích. od s. 74-77, 4 s. 2006.
Nakladatel MSD a KPd PdF MU
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/06:00016213
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 80-86633-67-5
Klíčová slova anglicky education; teachers practice; educational competence; teaching
Štítky Education, educational competence, teachers practice, teaching
Změnil Změnila: doc. PaedDr. Hana Horká, CSc., učo 2749. Změněno: 18. 6. 2009 13:14.
Anotace
Autorka se věnuje výchovným zřetelům vyučování, včetně kompetencí učitele k jejich naplňování. Uvádí stručný výčet doporučovaných činností studenta na pedagogických praxích, které mohou přispět k rozvoji jejich výchovných kompetencí.
Anotace anglicky
Author determines educational competence of teacher and focuses on possibilities of developing in the teachers practice.
Návaznosti
GA406/03/1349, projekt VaVNázev: Intervence do procesu rozvíjení pedagogických dovedností studentů učitelství v průběhu jejich praxe na fakultní škole
Investor: Grantová agentura ČR, Intervence do procesu rozvíjení pedagogických dovedností studentů učitelství v průběhu jejich praxe na fakultní škole
MSM0021622421, záměrNázev: Škola a zdraví pro 21. století
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Škola a zdraví pro 21. století
VytisknoutZobrazeno: 20. 4. 2024 01:41